Syyskokous 2020

Syyskokous ti 17.11.2020 klo 18.00 Teams-kokouksena

Tervetuloa Turun Seudun Ekonomien sääntömääräiseen syyskokoukseen tiistaina 17.11.2020 klo 18. Koronatilanteen vuoksi kokous järjestetään Teams-kokouksena.

Lain väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista Covid-19-epidemian leviämisen rajoittamiseksi (voimassa 3.10.2020–30.6.2021) 2.10.2020/677 mukaisesti yhdistyksen hallitus voi päättää osallistumisen kokoukseen tietoliikenneyhteyden tai muun teknisen apuvälineen avulla, vaikka tällaista menettelyä ei ole sallittu säännöissä ja vaikka yhdistys ei ole hyväksynyt tätä varten äänestys- ja vaalijärjestystä.

Syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja esitys sijoitustoiminnan käynnistämiseksi sijoitustyöryhmän esityksen mukaisesti.

Kokousosion jälkeen Suomen Ekonomien työmarkkinajohtaja Riku Salokannel pitää puheenvuoron edunvalvonnasta.

Ilmoittautuminen viimeistään 9.11. Jo ilmoittautuneiden ei tarvitse ilmoittautua uudelleen.

Ilmoittautuneille lähetetään kutsu syyskokoukseen sähköisenä uutiskirjeenä, joka sisältää linkin kokoukseen.

Lämpimästi tervetuloa!