Tapahtumatyöryhmä

Turun Seudun Ekonomien tapahtumatarjonnasta vastaa tapahtumatyöryhmä. Tapahtumatyöryhmää vetää yhdistyksen tapahtumavastaava. Työryhmässä on jäseniä sekä yhdistyksen hallituksesta että sen ulkopuolelta.

Tapahtumatyöryhmä vastaa yhdistyksen tapahtumavastaavan johdolla lähes koko tapahtumatarjonnan hallinnasta ja siihen liittyvästä organisoinnista: tapahtumien ideointi, käytännön järjestelyiden hoito, tapahtumamainosten kirjoitus, tilaisuuksien emännöinti/isännöinti, tapahtumajuttujen kirjoitus jäsenlehteen jne.

Tapahtumatyöryhmän toiminta on avointa kaikille jäsenille. Yhdistyksen jäsenenä olet tervetullut mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan yhdistyksen tapahtumatarjontaa. Tapahtumatyöryhmätyöskentelystä saat mielekkään harrastuksen, solmit uusia kontakteja ja kartutat osaamista tapahtumien järjestämisen ja organisoinnin saralla. Meillä on iloinen tekemisen meininki ja toivomme saavamme joukkoomme myös uusia innokkaita aktiiveja. Jokainen työryhmäläinen kantaa oman kortensa kekoon omien intressiensä ja resurssiensa mukaan.

Tapahtumatyöryhmässä toimiminen voi olla myös erinomainen kasvualusta hallitustyöskentelyyn yhdistyksessä.

Tule mukaan!

Lähetä sähköpostia toimisto@turunseudunekonomit.fi ja kerromme lisää.